PL
Zabiegi wykonywane w naszych gabinetach

Protetyka, protezy zębowe

Protetyka jest dziedziną stomatologii zajmującą się uzupełnianiem tkanek zęba, a także pojedynczych i mnogich braków zębowych. W jej zakres wchodzi również odtwarzanie złamanych zębów i cieszące się dużym zainteresowaniem zabiegi korekty kształtu oraz usuwania trwałych przebarwień uzębienia.

Piękny i zdrowy uśmiech bez wątpienia dodaje pewności siebie i ujmuje lat, jednak utrata zęba nie jest jedynie problemem natury estetycznej. Mity na temat niewygodnych protez zębowych sprawia, że wiele osób niepotrzebnie odwleka wizytę u protetyka.

Skutki braku uzupełnienia utraconych zębów.

Zaniechanie uzupełnienia ubytku powoduje szereg konsekwencji natury zdrowotnej:

• przechylenie zębów w kierunku luki skutkuje tworzeniem się przerw, co sprzyja powstawaniem stanów zapalnych dziąseł
  • uciskana podczas żucia pokarmów kość wyrostka zębodołowego (miejsca po zębie) zanika – zwlekanie z uzupełnieniem może spowodować konieczność czasochłonnej i kosztownej regeneracji kości
  • ząb dolny systematycznie wysuwa się do góry, na skutek braku kontaktu z przeciwstawnym zębem górnym. Osłabia to jego utrzymanie w kości, doprowadzając do rozchwiania, a z czasem utraty kolejnego zęba.
  • nieprawidłowy zgryz powoduje zmiany w stawie skroniowo – żuchwowym, pojawiają się silne bóle głowy
  • zaburzenia żucia pokarmów – powoduje konieczność zmiany nawyków żywieniowych, obciąża pozostałe zęby, które przejmują funkcje nieistniejących
  • uboższa dieta, która nie dostarcza ważnych składników naraża organizm na wiele powikłań – zaparcia, utratę wagi, chorobę wrzodową, artretyzm, reumatyzm, choroby serca, a nawet (w przypadku powikłań patologicznych związanych z bezzębiem) Parkinsonizm i zmiany nowotworowe

Najważniejsze usługi:

• licówki porcelanowe
  • wkłady koronowo–korzeniowe (metalowe, z włókna szklanego, z zatrzaskiem)
  • Korony akrylowe (tymczasowe)
  • Korony kompozytowe
  • Korony pełnoceramiczne
  • Korony porcelanowe na podbudowie metalowej
  • Korony metalowe
  • Mosty porcelanowe
  • wkłady koronowe (inlay), nakłady koronowe (onlay)
  • Protezy natychmiastowe
  • protezy akrylowe (częściowe osiadające i całkowite)
  • protezy elastyczne (nylonowe, akronowe, acetalowe)
  • protezy szkieletowe
  • szynoprotezy
  • protezy overdentures
  • Bezpłatne korekty protez wykonanych w gabinecie ( w ramach NFZ)
  • Naprawy i korekty protez
  • podścielanie protez
  • odbudowę na implantach

Współpracujemy z uznanymi protetykami w Lublinie, co gwarantuje wysoką jakość usług.

Copyright © 2018 by Beauty Dental Clinic. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i realizacja: Implico