PL
Zabiegi wykonywane w naszych gabinetach

Stomatologia zachowawcza

Działem stomatologii zachowawczej, zajmującym się leczeniem chorób miazgi zęba jest endodoncja. W Lublinie, w naszym gabinecie oferujemy Państwu skuteczne leczenie próchnicy, która to jest najczęściej występującą chorobą zębów. Często bagatelizowana, do momentu wystąpienia dolegliwości bólowych. Nie leczona prowadzi do obumarcia miazgi, co powoduje konieczność leczenia kanałowego, a nawet usunięcia zęba. W trosce o jak najlepszy efekt oferujemy leczenie kanałowe pod mikroskopem. W Lublinie, nie każdy gabinet stomatologiczny posiada nowoczesny sprzęt. My pracujemy jedynie na aparaturze wiodących producentów i wykorzystujemy skuteczne i sprawdzone metody leczenia.

Próchnica zębów może objawiać się następująco:

• wrażliwość na ciepło i zimno oraz słodki i kwaśny smak
  • tkliwość przy szczotkowaniu zębów i żuciu pokarmu
  • przykry zapach z ust
  • ubytki w zębach
  • ból, gdy choroba dosięga miazgi zębowej

Rozwój próchnicy powodują następujące czynniki: bakterie, cukry, indywidualna podatność zębów oraz upływający czas. Zniszczona struktura zęba nie ma zdolności do samodzielnej regeneracji, jednak leczenie może powstrzymać postępującą próchnicę. Celem leczenia jest zachowanie zęba i zapobieganie powikłaniom, a należy pamiętać, że odpowiednio wcześnie podjęte, jest praktycznie bezbolesne (stosujemy m.in. znieczulenia za pomocą karpuli).

Skutki braku leczenia

W przypadku zbyt długiego zwlekania z wizytą u dentysty może pojawić się konieczność leczenia kanałowego. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii, jesteśmy w stanie uratować większość zębów – prawidłowo przeprowadzone leczenie kanałowe może znacznie przedłużyć żywot zęba.

Oprócz pogorszenia estetyki uśmiechu, skutki próchnicy mogą mieć wpływ na zdrowie całego organizmu, jest ona bowiem źródłem ukrytych ognisk infekcji. Zalecamy dbanie o higienę jamy ustnej i regularne wizyty kontrolne, by móc cieszyć się zdrowiem i pięknym uśmiechem.

Najważniejsze usługi:

• znoszenie nadwrażliwości
  • leczenie ubytków w zębach (stosujemy wysokiej klasy materiały światłoutwardzalne z domieszką porcelany)
  • odbudowa zachowawcza zębów
  • odbudowa z podniesieniem wysokości zwarcia
  • unieruchomienie rozchwianych zębów za pomocą taśmy z włókna szklanego
  • leczenie endodontyczne (kanałowe)
  • stomatologia prewencyjna (usuwanie osadu - skaling, piaskowanie, polerowanie) - profesjonalne czyszczenie zębów
  • laseroterapia
  • ozonoterapia
  • fluoryzacja
  • znieczulenie

Dlaczego leczenie kanałowe pod mikroskopem w Lublinie? W naszym gabinecie leczymy, a nie usuwamy zęby. Dzięki wykorzystaniu mikroskopu jesteśmy w stanie precyzyjnie określić źródło schorzenia, przeprowadzić dokładny zabieg i ,,uratować” chory ząb. Jest to z pewnością bardziej komfortowe rozwiązanie dla pacjenta, ponieważ nie ingerujemy wówczas w jego naturalne uzębienie. Dodatkowo leczenie kanałowe jest rozwiązaniem mniej kosztownym niż usunięcie zęba i zastąpienie go np. implantem zębowym.

Beauty Dental Clinic – bezpieczne leczenie kanałowe w Lublinie!

Copyright © 2018 by Beauty Dental Clinic. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i realizacja: Implico