PL
Zabiegi wykonywane w naszych gabinetach

Laseroterapia - laser biostymulujący

W gabinecie Beauty Dental Clinic stosujemy metodę laseroterapii jako jeden z najbardziej skutecznych sposobów do radzenia sobie z różnorodnymi dolegliwościami w obrębie jamy ustnej ale i nie tylko. Używane przez nas urządzenie, łączy wszystkie zalety w jednym aparacie. Promieniowanie generowane przez laser pozwala wykonywać efektywne przezskórne, powierzchniowe, bezinwazyjne i nie chemiczne zabiegi terapeutyczne. Ze względu na szczególne właściwości promieniowania laserowego oraz precyzyjną metodę jego aplikacji, urządzenie laserowe Gala CTL jest niezwykle przydatnym i niezastąpionym narzędziem pracy w gabinecie.

Główne korzyści ze stosowania lasera:

• świetne efekty terapeutyczne i szeroki zakres zastosowań (stymulacja metabolizmu, oddychania i podziału komórek, stymulacja systemu immunologicznego, przyspieszenie syntezy kolagenu, zwiększenie efektów przeciwbólowych, przeciwzapalnych i przeciwobrzękowych)

• prosta metoda leczenia i krótki czas zabiegu

• bezpieczny zabieg - nie powoduje komplikacji

• bezbolesna, przyjazna pacjentowi terapia

• aseptyczne, ambulatoryjne metody leczenia

Wyraźny bezpośredni efekt kliniczny pozwala stosować promieniowanie z zakresu długości fal czerwonej i podczerwonej w leczeniu różnorakich schorzeń w stomatologii.

Zastosowanie lasera biostymulujacego Gala CTL

1. Laseroterapia bólu i zespołów bólowych: po obnażeniu miazgi, po leczeniu kanałowym, po wstawieniu implantów, po wstawieniu korony, po wypełnieniu zęba, przy wyrzynaniu się zębów, w przebiegu próchnicy, w stanach zapalnych

2. Laseroterapia nadwrażliwości: poiniekcyjnej, po plastyce dziąseł, po wstawieniu korony, po wstawieniu mostu, po wypełnieniu korony, po wypełnieniu zęba, szyjek zębów, podczas wstawiania korony, w przebiegu próchnicy

3. Laseroterapia owrzodzeń: jamy ustnej (powstałe na skutek nadmiernego szczotkowania), podniebienia (powstałe na skutek nieprawidłowej iniekcji), wargowego, owrzodzenia żuchwy (powstałego na skutek odleżyn)

4. Laseroterapia ran, odleżyn i oparzeń: dziąsła, języka, rany oparzeniowej wargi, poekstrakcyjnej, po amputacji szczytu korzenia zęba, po drenażu ropnia kieszonki dziąsła, po drenażu ropnia podjęzykowego, po drenażu ropnia podniebienia, po plastyce dziąsła, po zabiegach chirurgicznych około zębowych, odleżyny protetycznej

5. Laseroterapia stanów zapalnych: brodawki międzyzębowej, dziąseł, gruczołu ślinowego, jamy ustnej, aftowe zapalenie jamy ustnej, języka, kątów ust, nerwu trójdzielnego, miazgi, zapalenia okołokoronowego, z ropotokiem, opryszczki wargowej, opryszczkowego zapalenie dziąseł, zapalenia ozębnej, przyzębia, stawów skroniowo - żuchwowych, tkanki około zębowej, tkanki wokół implantu, tkanki wokół korony zęba, tkanki wokół zębów mądrości, zatoki szczękowej (ostre lub przewlekłe), zębiny, zębodołu, stawu skroniowo-żuchwowego

6. Laseroterapia złamań i zwichnięć: złamania kości zębodołu, złamania wyrostka zębodołowego, zwichnięcia krążka stawowego, zwichnięcie stawu skroniowo - żuchwowego

7. Inne: krwiak poinfekcyjny, obrzęki, parodontoza, patologiczne połączenie ustno - zatokowe, próchnica (wspomaganie leczenia), przypadkowe obnażenie miazgi, szczękościsk, zespół Costena

Copyright © 2018 by Beauty Dental Clinic. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt i realizacja: Implico